piątek, 12 października 2012

SPAGHETTI ZE SZPINAKIEM I SEREM FETA


Szpinak kojarzy nam się z czymś nieapetycznym,
 z czymś co trzeba jeść "bo jest zdrowe"-
 tak przekonywali mnie rodzice jak byłam mała, 
jednak to do mnie nie przemawiało i kategorycznie odmawiałam jego jedzenia.
Być może dlatego, że był przygotowywany w zwykły sposób i podawany z jajkiem sadzonym i ziemniakami....nuda!

Długo nie umiałam się do niego przekonać, jednak teraz wiem, 
że gdy jest odpowiednio przygotowany jest po prostu pyszny!

Ponadto to kolejny pomysł na szybki obiad lub kolację.




Składniki:
makaron
szpinak świeży lub mrożony
ser feta
ser żółty
 masło
czosnek
sól
pieprz



Makaron ugotować.
Na roztopione masło wrzucić szpinak, 
jak świeży to lekko go udusić, 
jak mrożony to po prostu go rozmrozić i poczekać aż się całość zagotuje.
Dodajemy pokruszony ser feta (ok. 3 plasterków grubości 1cm)
Doprawić solą i pieprzem do smaku.

Szpinak można wymieszać z makaronem lub podać tak jak ja to zrobiłam, 
na koniec posypać żółtym serem 
i gotowe!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz